-10%
کارگاه خدمات به مشتری

کارگاه خدمت به مشتری

1,000,000 ریال 900,000 ریال






  • توضیحات
  • اطلاعات بیشتر
  • نظرات (0)
  • محورهای کارگاه

در این کارگاه مفهوم نوین خدمت به مشتری بررسی می­شود. از مدیران عالی تا کارکنان عادی، همگی در برآورده ساختن نیازهای مشتری موجود و بالقوه نقش مهمی برعهده دارند. حتی اگر فردی در موقعیتی نباشد که به طور مستقیم از مشتری حمایت کند، می­تواند از کارمندانی که به مشتریان خدمت می­کنند پشتیبانی کند. براساس این نگرش، خدمت به مشتری شامل کلیه اموری است که سازمان به منظور جلب رضایت مشتری و کمک به آنها برای دریافت بالاترین ارزش از محصولات یا خدماتی که خریداری کرده­اند انجام می­دهد.

اطلاعات بیشتر

نام دوره

خدمت به مشتری

نام انگلیسی

Customer Services

نام اختصاری

CS

پیش نیاز

ندارد

پشتیبانی حین آموزش

ندارد

پشتیبانی بعد از آموزش

ندارد

تعداد جلسات

۱

ساعات تدریس

۸

گواهی حضور

گواهی حضور موسسه مطالعات و پژوهش های اقتصاد ایرانیان

دیدگاه‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.


اولین نفری باشید که برای این محصول دیدگاه می‌نویسد. “کارگاه خدمت به مشتری”

اهمیت خدمت به مشتری

هدف نهايي خدمت به مشتري

ویژگی کارکنان بخش پشتیبانی

اهميت و مزایای شكایت مشتری