-10%
کارگاه گروه کانون

کارگاه گروه کانون

2,500,000 ریال 2,250,000 ریال






  • توضیحات
  • اطلاعات بیشتر
  • نظرات (0)
  • محورهای کارگاه

تحقیق با گروه کانون، اکنون تبدیل به یکی از رایج ترین فنون متداول بازاریابی شده است. این تحقیقات هم در دنیای دانشگاهی و هم در دنیای کسب و کار به انجام می رسد. در خارج از محیط های دانشگاهی این روش بیشتر متوجه موضوعاتی همچون نگرش مردم نسبت به رسانه ها، نام های تجاری، زیبا شناختی بسته بندی ، خدمات مالی و رفاهی و نظایر آن می باشد. هم گروه های دانشگاهی و هم غیر دانشگاهی از گروه های کانون برای کشف مؤلفه های نگرش، از جمله باورهای مصرف کنندگان نسبت به ویژگی های محصولات و خدمات مختلف نیز استفاده می کنند.

اطلاعات بیشتر

نام دوره

گروه کانون

نام انگلیسی

Focus Group

نام اختصاری

FG

پیش نیاز

ندارد

پشتیبانی حین آموزش

ندارد

پشتیبانی بعد از آموزش

ندارد

تعداد جلسات

۴

ساعات تدریس

۱۶

گواهی حضور

گواهی حضور موسسه مطالعات و پژوهش های اقتصاد ایرانیان

دیدگاه‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.


اولین نفری باشید که برای این محصول دیدگاه می‌نویسد. “کارگاه گروه کانون”

استفاده از گروه کانون

ترکیب گروه ، ویژگی های فردی و به هم پیوستگی

محیط تحقیق

گرداننده گروه کانون

عوامل تاثیرگذار بر فراگرد بحث گروهی